čtvrtek 20. září 2012

22. den - jak ses změnil/a za poslední 2 roky

  • ostříhala jsem si vlasy z délky po zadek do délky 4cm
  • zhubla jsem 15kg
  • zjednodušila jsem loli šatník a lolitu jsem začala nosit velmi často
  • už nejsem nervozní, když mám krátké šaty/sukni, jen musí být upnutá
  • začala jsem jíst s rozmyslem (to je aktuální, dva měsíce stará záležitost)
  • z naprosté závislačky na kofeinu se ze mne stal jen příležitostný konzument, jinak mám Caro
  • přestala jsem brát léky na bolest (díky pohybu už je ani nepotřebuju, je to skvělý pocit)
  • už se dokážu udržet v pozitivním módu
  • vážím si více lidí, co mne mají rádi
  • zlepšila jsem se v šití
  • toužím víc po klidu
  • stala se ze mne měšťačka (před dvěma a půl roky)
  • jsem se sebou smířená.....a to je pro mne změna ze všech největší

1 komentář:

  1. Blaahopřeju :) Chtěla bych docílit aspoň toho tvýho posledního bodu...
    Zajímá mě to šití. Pohrávám si s myšlenkou, že bych si pořídila šicí stroj, ale nevím jaký. Poradíš? Pokud nebudu brát v úvahu šití na základce, tak jsem úplný začátečník.

    OdpovědětVymazat