sobota 22. září 2012

24. den - někdo, kdo tě fascinuje, a proč

 -otázka je z technických důvodů vyměněna, k oblíbenému filmu se vrátím později -

Fascinuje tě někdo?
Nebe to ví a lidem nebudu se zpovídat. (Johanka z Arku)

Ano, existují lidé v mém okolí, co mne fascinují. Někteří opravdu hluboce, ale tenhle "cit" je pro mne dost osobní, abych o něm mluvila na blogu (, který už dávno není tak anonymní, jak si myslím). Důležité pro mne je, aby to druhá strana věděla a moc příjemné pro mne je, když je tato osoba stejně "zainteresovaná" do mne.
Taková oboustranná "náklonnost" je něco skvělého.
 Čistého.
To mám ráda.

Ale pak jsou tu i lidé, co mne fascinují obecně a můžu o nich psát veřejně, třeba:
- mí spolužáci, co se zároveň se školou věnují profesionálně nějakému sportu. Jít z postele rovnou na trenal a pak hned ze školy znovu a nepadnout, to je pro mne naprosto fascinující...
- umělci. Jejich schopnost cítění, vybočování z davu a jistá pochroumanost, která v nitru umělce vždycky je. Protože jen bolest tvoří krásu.
- nečitelné osoby. Když se nedokážu dostat přes obal, i když vynaložím veškeré úsilí, hned je to pro mne fascinující člověk a chci o něm vědět více.
- lidé, co mají vysoké make- up skilly. Pochopitelné, když si namaluju sotva linku.
- lidé, co na sobě pracují a nikdy to nevzdávají

Žádné komentáře:

Okomentovat