pondělí 24. září 2012

25. den - jaký typ lidí tě přitahuje

Každý máme jistý prototyp člověka, který nás vždycky uchvátí.
Když si vedle sebe tyto lidi postavím ve své hlavě, fyzicky si nejsou moc podobní. Za to psychicky jsou takzvaně " na jedno brdo".

"Můj člověk" je vždycky vyvrhel. Nezapadá a většinou ani zapadat nechce. Vlastně i kdyby se snažil sebevíc, bude vždycky trčet jako mrakodrap na vesnici. To, co ho liší od ostatních není styl oblékání, ale názory. Vrstevníci ho spíše neberou, protože mu nerozumí. Spíš bychom se měli ptát, kdo mu rozumí?
Odpověď zní samozřejmě "já mu rozumím, a proto si rozumíme". :D
Já dokážu ocenit hloubku cítění. Jsou to blázniví umělci a snílci, tihle mí lidé. Stojí nohama na zemi, ale zároveň se vznáší někde v paralelním vesmíru.
Mají prý i blbé vlastnosti. Jsou namyšlení. Já zrovna tuhle vlastnost neberu jako špatnou, i když jí každý odsuzuje. Každý se totiž dívá na povrch a nedochází mu, že namyšlenost je obrana, nic víc. Také sebevědomí je často zaměňováno za namyšlenost. Obzvlášť v jistých kruzích o sobě všichni tvrdí, jak jsou blbí a hnusní. Když pak někdo přijde s charakteristikou "jsem mladá, krásná, perspektivní", tak je považován za nějakého namyšleného blbce. Ale co když si tak ten člověk opravdu připadá? Co když takový je? Má lhát, aby nevybočil?
Ale ne, ať si to klidně řekne.
Já si to ráda poslechnu.

A jak takovéhle "své" lidi poznám?
Podle očí.
Krása, hloubka, nečitelnost.

Zároveň jsou :
  • věčně zaneprázdnění
  • inteligentní
  • sobečtí (aspoň na povrchu)
  • rozlítaní
  • nadšení do mnoha věcí
Takže nám na sebe zbývá vždycky jen minimum času....

3 komentáře:

  1. Budu znít dost namyšleně když řeknu že několik bodů splňuji? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sobeckost, "namyšlenost" a arogance jsou ty nejlepší způsoby obrany vůči jiným lidem. Otevřít bychom se neměli jen tak každému..

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že i já bych se dle většiny bodů mohla zařadit mezi tyhle lidi. XD
    Docela by mě zajímalo, jak na mě pohlížíš, i když chápu, že jsme zatím měly málo možností se setkat a pobýt spolu delší čas, který je podle mě k poznání druhého důležitý. :)

    OdpovědětVymazat