středa 12. září 2012

Bílé skříně a jejich tajemství

Občas znímím v nějakém článku své bílé skříně, které mi zabírají polovinu pokoje. Nedávno jsem si v nich trochu uklidila, a tak jsem si řekla, že toho využiju a potěším všechny stalkery :D

1. část skříně
nahoře vlevo: casual trika, které se hodí na vycházky ven do přírody, na volný čas
nahoře vpravo: tílka, kraťase a sukně, co se dají složit
dole vpravo: civil šaty od bílé po černou, pod nimi přihrádka s bloomers
dole vlevo: košile a šátky, na šuplíčkách položeny malé tašky
šuplata: spodní prádlo
2. část skříně
nahoře: svetry všech barev
na věšácích: plesovky a šaty z BL
dole: velké tašky

3. část skříně
nahoře vlevo: věci na cvičení a "lítačku"
nahoře vpravo: věci na spaní
vlevo pověšeny: saka, kalhoty (napočítám na jedné ruce a nosím jen jediné), dlouhé sukně
vpravo pověšeny: civil úzké sukně a loli - sukně
dole na obou stranách silonky a punčochy
v šuplatech jsou věci do školy, žádné oblečení XD

4. část skříně
nahoře: kalhoty na lítačku a kraťasy
pověšeny: mikiny, ponča a svetry
dole: moje milované tenisky (a aktuálně věci na prodej, které jsou v bordel stadiu - tudíž jsem je nefotila XD)


4 komentáře:

  1. Ty svetry ti dost závidím, taky bych chtěla takovou sbírku :)) Můžu se zeptat odkud ty skříně máš?

    OdpovědětVymazat
  2. BELIEVE IN SHERLOCK! Vidím to tam! :D

    Jinak ti tu skříň závidím, já má takovou obrovskou nepraktickou, všechno leží na jedné hromadě. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tohle bych potřebovala domů. Až si budu zařizovat v budoucnu novej pokoj, tak tohle budu mít jako inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  4. No nemáš toho málo :D Ale je fakt, že když jsem nedávno třídila ve skříni, co si vezmu, až odjedu a co někomu předám... tak jsem matce odnesla dvě obrovské tašky plné oblečení a přesto mi skříň pořád přétéká.. sice nemám takové štěstí na pěkné kousky, jako ty, ale dík sekáčům prakticky co týden mi něco přibude a pak to nemá dopadat tím, že nedovřu skříń a asi na letišti krutě přesáhnu váhovž limit :D

    OdpovědětVymazat