sobota 15. září 2012

Mnoho moudrosti na jednom místě..

Tento deníček jsem si koupila před dvěma lety při své první návštěvě Londýna. Dlouho jsem nevěděla, co s ním. Patřím k těm lidem, co si pořád kupují deníčky, které nakonec ani nepotřebují. Tento si ale svůj účel brzy našel sám. Postupně ho plním citáty.
Svými, Holmesovými, Gibsovými, citáty mého drahého přítele....a taky různých jiných lidí, které stojí za to citovat.

Zvenku:
 První strana.
Všechno jde překvapivě celkem přečíst. Ano, moc jsem se snažila omezit můj "těsnopis" a opravdu napsat všechny znaky, co dotyčné slovo má. /obvykle vynechávám i/y/j/v/u/

Třetí citát je ale přecijen trochu nečitelný. Autorku neznám.
Znala jsem.
 Kdysi měla blog. Psala jako Bůh. Citát jsem si zapamatovala...jednoho dne ji hledala...a už nenašla.
Zmizela v temnotě internetu.
Bohužel.

Někdy stačí jen škobrtnout,
každá chyba nelze postřehnout,
nehraj si s ohnem,
svíce může zhasnout.
Byl jsi jen hračka, hračka, která mě změnila..


Jeden dlouhý Holmesovský, který se týká Holmesova vztahu s Watsonem. Je to pro mne osobní "vyznání".

Když se kolem mě sevře temnota mé vlastní mysli, Vy jste pro mě přístav rozumu. Sherlock Holmes

A jeden citát z QaF .  
No excuses, no apologies, no regrets. Brian Kinney
Podle tohoto se nyní řídím. A jsem šťastná :D

2 komentáře:

  1. Miluju nakupování všemožných deníčků, i když pak často nevím co s nimi, a tuším, že i jeden citátový někde mám :)

    OdpovědětVymazat