sobota 1. září 2012

Spadlé listí...

Přichází nejoblíbenější část roku.
Od minulého podzimu jsem zase trochu shodila, takže jsem (s potěšením XD) zjistila, že si musím nakoupit pár věcí.

Jako první jsem měla na seznamu kožené kraťasy. Chtěla jsem je už minulý rok, ale míry mi to nějak nedovolily. Letos už jsem na ně míry měla, ale pro změnu jsem je potkávala jen ve velikosti XXS. Nakonec jsem je sehnala přes Votočvohoz, i když tam normálně nakupuju jen knihy :D.

Kůže je prostě můj materiál. Kolikrát měsíce nejím maso a skoro by se dalo říct, že moje tělo (bez jakéhokoli přesvědčení) samo směřuje k vegetariánství. Jenže když otevřu mou skříň, nelze o tom ani mluvit. Tašky, pásky, boty, doplňky i samotné oblečení, všechno z kůže. Podle mne je to ten nejlepší materiál na světě a toho bych se rozhodně nikdy nevzdala.
Sukně je z Gatu, vybrala jsem poslední slevy.....a je úžasná :-)

Co je lepší než svetr? Oversized svetr!
Vzala jsem si Lko, aby mi trochu plandal. Dokonce jsem přemýšlela nad XL, ale bylo mi řečeno, že už teď vypadám jak strašidlo, tak jsem uznala, že to stačí :D

Fusek není nikdy dost, obzvlášť, když jsou za hubičku. Od každého druhu jsem si vzala dvoje....vím, že jsem ničitel největší :D

1 komentář:

  1. tie pančuchy sú tiež z gateu? koľko stáli prosím, ťa? páčia sa mi tieto tlmené jesenné farby, aj keď kožu moc nemusím
    máš krásny design

    OdpovědětVymazat