pátek 14. září 2012

Zmrzlá zahrada růží

Po ránu bývá chladno.
Už nosím rukavice, trpím totiž na studené ruce a pokud mi mrznou nehty /ano, nehty/, tak je mi zima na celé tělo.
Ale asi jsem to po horkých letních dnech potřebovala.
Vytáhla jsem tedy svou novou krásku ze závěsu, teplé bloomers a spodnici a vyšla si v nich do školy. Nikdo už se nad tím nepozastavuje. Myslím, že shledali, že jsou na mne mnohem divnější věci, než to, že neprojdu úzkými dveřmi kvůli široké spodnici.

Fotka je focena odpoledne, po namáhavém dni, tak prosím omluvte to, že vypadám jak kámoš Panda.
(vlastně i barvy stojí za nic, ale to jsem zjistila, až po svlečení u počítače, a oblékat zpět se mi už opravdu nechce, snad vám tahle fotka postačí).

Na sobě mám:
triko - C&A
pásek - Primark
sukně, spodnice - handmade
bloomers - krejčovství Betty
boty: Vietnamci
růže ve vlasech: NewLook
houpací kůň na krku (nejde vidět, škoda) : CropTown /a možná taky jinde XD/

PS: Hnědé boty mi ladí s taškou, která se focení neúčastnila :D

4 komentáře:

  1. Ta sukně! Je tak nádherná!!! (*_*)
    (A celkově skvotný outfit <3)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to!
    Mě úplně fascinujou tvoje kombinační schopnosti, vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí, jakým způsobem kombinuješ. :) A ta sukně je fantastická.

    OdpovědětVymazat