středa 19. prosince 2012

Vánoční sraz - dlouhovlasá Reiko

Občas se mne lidi snaží přesvědčit o tom, ať si nechám nerůst dlouhé vlasy. Nemají šanci, protože moje krátkovlasost je prostě skvělá. Navíc, když dostanu chuť na "princezničkování", tak stačí nasadit paruku.

Mou novou jsem si vzala na Vánoční sraz (nechtěla jsem si brát čepici, tak jsem to vyřešila umělými loknami XD)
 
(spím, ale jde vidět paruka )
 Srandičky :D

7 komentářů:

  1. Ta paruka je perfektní. Můžu se zeptat odkud ji máš? A odkud máš botičky? Ty jsou taky krásňoučký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě věci jsou od našich Vietnamců :D

      Vymazat
    2. Tak to budu muset navštívit ty naše a podívat se, jestli nemají podobné botky. :D
      Paruky u nás mají taky, ale né takhle pěkné a přirozené.

      Vymazat
  2. ˇUˇ
    AWWWWWW
    Jsi vážně dokonalá!
    Vypadáš jako loli dolli modelka! (obdiv)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi ji sem fakt dala! XD Vypadám tam jak úchylný strýček (jak řekla Pet XD). :DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Paruka je překrásná a velice Ti sluší. Stejně jako celý outfit! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to slušelo. Paruky jsou bezvadná věc. Taky bych si jednu přála, ale docela se toho bojím. Že vyberu blbě, nezvládnu to vůbec nasadit a tak. Že vyhodím prachy za něco co mi nebude slušet a ani to nebudu umět nosit. :D

    OdpovědětVymazat