úterý 1. ledna 2013

Panda style - Silvestr u D

Jaké bylo oslavování?
Nezbylo mi moc síly (a to jsme i spaly), takže jen v bodech:
  • Sei je Hejkal
  • fondue opravdu funguje a je to famózní
  • maršmelouny na ohni - svíčce- chutnají lépe než normální maršmelouny
  • saké je znásilňovací pití - nejen, že by se člověk nechal, ale ještě by se mu to líbilo! :D
  • dárk and ívl masala je velmi dobrá a uvádí mne do stavu uvolnění
  • z výkladu Písma od nějakého Němce by se nemělo věštit (proč se o sobě vždycky dozvím, že nemám fetovat? XD)
  • sluší mi peří, asi budu Pocahontas
  • jsem samuraj
  • asi se neunesu
Koláčky ve tvaru pandy, které pekla Dur - bezkonkurenčně nejlepší jídlo večera.
 Zkoušení čelenek a velmi "punk rebel" výraz
 A konečně jsem měla péro a byla jsem šťastná celý večer. (Ty veliké mi Sei nechala, takže se připravte na to, že budu mít nějaké opeřenější outfity). :D
 "Ve světle pravdy" - naše věštecká kniha, která začíná na straně 666 na šestém řádku od začátku slovem "panna". Jinak je to hodně zvlášní kniha, ale když smícháte hodně cukru, masalu a saké, tak jí začnete nádherně rozumět :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat