středa 20. února 2013

Hledá se Watson - značka spěchá!

Měli jste někdy pocit, že jste potkali někoho, kdo vám měl dát nový pohled na svět? 
Takových lidí se kolem mne v poslední době vyrojilo více. Dříve bych takové jedince ignorovala a pochybovala o jejich duševním zdraví, ale asi jsem více otevřená jiným názorům.
Ono "jiné" není nutně špatné.
Nemusím souhlasit, občas ani nemusím chápat...ale vždycky si z toho můžu něco vzít. Jsem jako houba - saju a saju vše, co se v mém okolí děje.
Mám pocit, že se mi z těch všech myšlenek a nových věcí zavaří hlava. Ale je to příjemné.
Takovým zvláštním způsobem.
 -
Ráno jsem věnovala dopisování osobních mailů, dopoledne jsem se vrhla na sukýnku z květované látky (té černé) a odpoledne jsem se konečně dostala k dokončení svých šatů.
Můžete posoudit, jak to dopadlo :-)
(Nezkontrovala jsem si vršek šatů. takže se mi trochu krabatí nad páskem. Stav mého obličeje ignorujte - moc jsem toho nenaspala /to je tak když někdo moc přemýšlí! :D/)

Nejsou dokonalé, ale líbí se mi. Taková ta první láska....k prvním šatům.

Tak, nyní mě čeká odpočinek. Asi hodina.
Večer-noc totiž budou dnes věnovany SOČce. To abych si uvařila pořádný kotel čaje a vyhlásila válku prokrastinaci! :D

4 komentáře:

  1. Já je chci! :D
    ...Neměl být SOČce věnován celý den? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba mne někdy přestanou bavit :D
      No, říkala jsem pár hodin. Byla to asi hodina, ale přehánět to nebudu :D Už toho moc nezbývá XD

      Vymazat
  2. Pěkná kombinace, sluší ti to. Šaty se opravdu povedly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Vypadá to parádně.

      Vymazat