pátek 22. února 2013

Sukně s osobností

Vstanu - píšu - šiju - píšu - spím.
Tak bych mohla zhodnotit každý prázdninový den. Připadám si trochu strojovitě, ale i přes to mám tu nejúžasnější náladu za posledních pár měsíců.
Škoda, že mi tenhle režim už pomalu končí. Ve škole si zase budu připadat tak nevyužitá.
K ničemu.

Dnešní den je ale o něco speciálnější. Moje mladší sestra slaví narozeniny, takže jsem měla dortík a dětské šampaňské (a Bohemia sekt) po obědě :D. No, trochu jsem se obávala, zda mohu "pod vlivem" za stroj, ale ruce mám celé (narozdíl od včerejška).
(Dort je luxusní - nahoře je směs lesního ovoce...mňam!)

Dneska jsem chtěla šít bloomers. Opravdu jsem chtěla, ale prostě jsem ten střih zatím nějak nevychytala. (A to jsem to dělala dvakrát XD).
Po té, co jsem zjistila, že jsem lama jsem si sešila vršek k šatům a pak se nadšeně vrhla na sukni z té nejhezčí látky, co mám nyní na skladě.
Dokončila jsem ji před chvílí a musím říci, že ta sukně má prostě osobnost. Je tak výrazná, vznešená. A zároveň divoká.
V plánu mám ještě její inverzní sestřičku.
(Omlouvám se, fotka s bleskem. Dneska jsem světlo kvůli oslavování nestihla )
Tak přátelé, jdu dopíjet sekt a pokračovat v hodování!
Musím se za ten kotel práce trochu odměnit :-)

5 komentářů:

  1. Sukně je moc krásná, stejně tak i ty co jsi posílala v minulých dnech. A na dort jsem dostala chuť, jen co jsem ho uviděla! XD

    Ohledně bloomers, nějaké střihy jsou tady:
    http://egl.livejournal.com/4904975.html
    http://abc-lolita.blogspot.cz/2010/10/sparkle-stitchesbudget-bloomers.html
    http://abc-lolita.blogspot.cz/2010/11/sparkle-stitches-bloomers-lvl2.html
    (^_-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Pet :-)
      Na střihy jsem se dívala, ale pochopila jsem je až po tom, co jsem si to vyzkoušela po svém (i když blbě) XD Pro příště to udělám podle návodu ( a nebudu si hrát na reformátora, co všechno ví líp XD)

      Vymazat
  2. Ta sukně je naprosto úžasná ^^ a dort vypadá... no... mňam :D A ohledně bloomerek... mamka mi jedny šila podle tohoto střihu :http://lolitacentrala.ojaponsku.cz/gosu-rori-strihy-2425/ ( je to hned ten první časopis) a vyšlo co dobře. Míry jsou posunuté o dvě čísla, takže já mám normálně S a bloomerky mám L, ale sedí to. :)
    Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dort vypadá chutně. :)
    Chápu jak se cítíš. Já například vím, že musím do práce, protože peníze jsou potřeba, ale když tam jsem, přemýšlím o spoustě věcí, které mi doma čekají na dokončení. :( Proto se těším na každý víkend a jiné volno. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sukně je okouzlující, stejně jako ta halenka, kterou máš na sobě s ní :))) Na dort se mi sbíhají sliny :D ... mňam ^^

    OdpovědětVymazat