pondělí 18. března 2013

Odhalení pravé identity

Po sto letech jsem se konečně odhodlala k tomu, abych si (sama) změnila vzhled blogu. Po tom, co jsem vymyslela, jak bude vypadat Amber, tak jsem si řekla, že svůj osobní blog přece nemohu zanedbat.
Nakonec jsem se rozhodla k tomu, že použiju fotku z Jarního srazu, která se Yuyu extrémně povedla. A já nebudu mít problém se na sebe tak často dívat, protože....prostě nevypadám jako já.
I am Sherlocked!
Písnička, která mne pronásleduje jak v české tak v anglické verzi.
Do you hear the people sing...
Slyš tu píseň zástupů.....

PS: První kolo SOČky za mnou, pokračuju dál. Přituhuje! XD
PPS: Mám divnobrýle, konečně vidím!
PPPS: FB stránka pro Amber

2 komentáře:

  1. To minulé se mi líbilo víc...Bylo to něžnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí tohle, jsi to mnohem víc a víc tvůj blog ;) ^^ To předtím bylo..neosobní :)

    Btw, jsi šikulka ;)

    OdpovědětVymazat