čtvrtek 4. dubna 2013

Lolita měsíce u Niki a ochutnávka z AF 2013

Zdravím Vás,
dneska bych Vám chtěla říci jen to, že mne Niki požádala, abych s ní udělala rozhovor pro její blog.
(Pro přečtění rozhovoru klikněte na koláž :-)

A dále také chystám věci na Animefest (mezi nemocnící a nemocnicí XD)
Na AFko hodlám ušít ještě pár bloomersek, černo-zelené, popřípadě černo-modré sukně a další typy proužkatých sukní.
Plakátek, pod kterým se propagujeme na Artist Alley: Artist Alley
 Pokud se divíte množnému číslu u Amber, čili to, že se propagujeme, tak jsem se nespletla.
Já jsem sice stále jediná švadlena, ale zároveň se mnou k Amber taky patří Raven (modelka) a můj nejbližší přítel, který mi dělá něco jako manažera, psychickou podporu a celé to tak nějak drží pohromadě.
Amber už dávno není jen Reiko, je to tým a to mne strašně těší. :-)

2 komentáře:

  1. na Amber se na AF strašně těším :) snad něco ulovím s mou velikosti :D

    OdpovědětVymazat
  2. Z názvu článku jsem začala úplně panikařit :D "Cože? Jak jako ochutnávka z AF? Neuniklo mi něco?...Vždyť jsem to zrovna zaplatila!" :DD už se těším až uvidím ty skvosty na živo (na ty proužkaté sukně se obzvlášť těším)

    OdpovědětVymazat