pondělí 13. července 2015

Kde jíst v Praze? (1. část)

Zatím nejsem v Praze tak dlouho, takže tento článek nebude příliš obsáhlý. (No dobře, jsem v Praze
rok, ale ne vždy mám uplně čas a peníze na to se "flákat" po restauracích. :D)

Žlutá pumpa
Podnik ideální na obědní menu, případně večerní posezení s přáteli. Je to taková česko-mexická restaurace. Rozhodně v ní nenajdete žádné luxusní a autentické speciality z Mexika, ovšem své kouzlo tato restaurace stejně má.
Obědové menu je za 99Kč. Obsahuje polévku (velká miska, plus pečivo), nachos s dvěma druhy omáčky a hlavní chod. Často bývá nějaká tortila, burrito nebo něco podobného. V poslední době už vaří dvě hlavní jídla, druhé je většinou české. Na pití je skvělá mexická limonáda, limetková voda nebo zajímavé druhy piv.
Mimo menu bych doporučila steaky, které jsou naprosto luxusní.
Restaurace se nachází blízko zastávky Náměstí Míru.
web: http://www.zluta-pumpa.info/

Pho Vietnam Tuan a Lan
Tohle není žádná klasická univerzální čína. Ať si dáte cokoli, budete překvapeni. Do salátů k jídlům dávají zvláštní bylinky, které chutnají trochu jako máta, trochu jako citrónová tráva. Doteď vlastně netuším, co to jím. Mají také vynikající výběr věcí "do ruky". Placky z batátů s krevetami, závitky (smažené i nesmažené), saláty a špízy. (Většina kus kolem 20-30Kč.)
Jsem trochu ostuda, ale zatím jsem neměla to hlavní - vietnamskou polévku Pho (99Kč). (Je vedro, tak se mi do mísy plné horoucího vývaru prostě nechce.)
Zatím jsem měla hovězí s ananasem (úžasné), tofu s rajčatovou omáčkou, kuřecí s citrónovou trávou (bacha, někdy pálí jak čert! XD). Tyto jídla už jsou dražší, pohybují se kolem 120Kč. Ovšem pokud nemáte super obří hlad, tak si stejně ještě polovinu (za 5Kč zabalenou) vezmete domů a nebudete muset řešit večeři.
Web: http://photuanlan.com/

(Mám dost práce i o prázdninách, takže bude článek rozdělený na mnoho částí.)

Žádné komentáře:

Okomentovat