úterý 7. července 2015

Návrat královny

Přátelé a náhodní kolemjdoucí,
tak to začíná vypadat, že bych se (aspoň na chvíli) mohla vrátit k psaní blogu. Mám za sebou rok na medicíně, přežila jsem ho ve zdraví fyzickém i psychickém.
A na co se můžete na blogu těšit?
  • nový vzhled - tenhle je moc okoukaný a starý. Aktuálně ale nemám žádné své fotky. Od té doby, co aktivně "nelolitím" se vlastně nefotím vůbec. Fotím jenom medické momentky, ale ty vypadají asi takhle:
    Tohle přece nemůžu dát do záhlaví. XD
  • Pražské postřehy - kam zajít na pizzu nebo čínu, kam se jít projít, co dělat, "když je v Praze draze"....
  • Šetřící postřehy - občas se mi sice šetřit nedaří (třeba o zkouškovém), ale jinak se snažím ušetřit kde se dá. Nečekejte Láďu Hrušku, spíš pár tipů na levnější nakupování potravin a pár receptů na zajímavá jídla (možná s propočtem ceny za porci a fotkami, uvidíme, jak budu o prázdninách vyvařovat. Ve školním roce vařím obvykle denně :D.)
  • Nějaké články o životě medika - pár nezajímavostí a nějaký užitečný článek, třeba o darování krve.
  • Cestování a prázdninové zážitky 
To bude asi pro záčátek vše. Sama jsem zvědavá, zda se k blogování opravdu vrátím nebo je to jen nějaký projev stesku nad starým blogem a zas toho rychle nechám, až opět začnou školní povinnosti. Uvidíme.
Pěkné prázdniny,
R.

3 komentáře:

  1. Vzhledem k té medině bych se fakt poprázdninovému nebloggování nedivila. Nicméně gratuluji, že jsi prošla, protože všichni víme (ať studenti či nestudenti), že je to prostě těžké. A tak se těším na ty pražská doporučení, protože já zatím chodím jíst (když už zrovna Phu navštívím) do nové budovy Národního muzea. Jako holce ze Slezska mi menu s polívkou za 93 Kč připadá ultra levné na pražské poměry :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za gratulaci :-).
      No 93Kč za oběd je na Prahu i s polévkou opravdu velmi dobré :D. Moje tipy budou občas i trochu dražší (ale jen pokud jídlo opravdu stojí za to ).

      Vymazat
  2. Ach, královno! Byla bych ráda, kdyby ses k blogování vrátila. A gratuluji k ukončení prvního roku!! <3

    OdpovědětVymazat